lördag 11 april 2009

I WANNA BE A STAR!

Bilden har jag lånat från Fancy Lane.
Tänkte skriva om att min lärare Duchess Dubois (t.h.) var med på tv i Talang på fyran. Men fröken Fancy Lane (t.v.) har skrivit om det, så läs om det där istället! Om Duchess är lärare, så är Fancy min coach! Tack Fancy, annars hade Sindy Volkano aldrig fötts och jag hade inte haft nåt att se fram emot, det är absurd att det känns som att man har blivit kallad av en högre burleskmakt.

Kanske Gypsy Rose eller Lili St.Cyr.

4 kommentarer:

  1. Den där högre burleskmakten är farlig!! Det är som den hittar en när man är "redo", bara det att man inte riktigt visste om det själv. Och sen är det bara att kapitulera!
    Jag är glad att få äran att "coacha". Nästa vecka är du välkommen på besök i "tasselfabriken"...
    Fancykramar

    SvaraRadera
  2. With your size you could be a planet..no..wait.. you could be a galaxy!

    SvaraRadera
  3. Yes, Darling! Nice answer! Just keep marvellous!

    SvaraRadera