torsdag 30 april 2009

Materialskåpet


Här ligger det som kommer bli min Wipeout-kostym, sakta men säkert. Nu när vi målat om halva lägenheten, mitt rum är klart men jag har inte plockat tillbaka särskilt mycket ännu, kommer det bli en omorganisering och det är skåpet kommer verkligen bli materialskåp, i varje fall de här två hyllorna. En av de andra hyllorna kommer bli till smink, sorterade i olika lådor efter färg, sen kajaler, läppennor och läppstift osv. Den sista hyllan blir till accessoarer, hårspolar, hårprylar och liknande.

Men det här innebär en rejäl garderobsrensning, man kanske skulle starta bloppis.

2 kommentarer:

  1. Jag har ju rensat min. Kanske kan vi om inte annat byta grejer med varann?
    Ser fram emot att se färdiga lägenheten!

    SvaraRadera
  2. Lägenheten kommer bli så fin!!! Du är supervälkommen. Ja, usch ser inte framemot garderobsrensning...... får bli en regnig dag.

    SvaraRadera